היות והחתונה הוא אירוע חד פעמי שנמשך שעות ספורות, אזי קניה או שכירה של שמלות כלה גם היא תהיה מהלך חד פעמי שנמשך רק כמה שעות ספורות בלבד, למרות זאת העלות של המהלך הנ"ל היא גבוהה ביותר,            במיוחד כאשר מדובר בקניה של שמלת כלה, זאת משום שקנית שמלת כלה יכולה להתחיל בעלות של כמה אלפי שקלים ולהגיע ל-,000 20 או 30,000 שקלים לשמלה בודדה.

נשים שכספן בכיסן ואינן סובלות מבעיות של מימון חתונה, יכולות להרשות לעצמן לרכוש שמלת כלה, שתישאר לאחר מכן תלויה בארון למשך עשרות שנים עד שהבת שתגדל תהיה לכלה , (וגם היא לא בטוח שתרצה להשתמש בשמלת הכלה הנבחרת).

לצידן של אלו הקונות שמלת כלה, יש גם את אלו המחליטות על שכירת שמלת כלה, והחזרתה לסטודיו או למעצבת שמלות הכלה שתפרה אותה במיוחד בשבילה, שכירת שמלות כלה עלותה נמוכה יותר , ומגיעה לכמה אלפים בודדים, והיא מתאימה לנשים שאינן מעונינות להשקיע עשרות אלפי שקלים בשמלת כלה שאותה ילבשו למשך כמה שעות בלבד.

ההחלטה אם לשכור שמלת כלה, או לרכוש שמלת כלה נמצאת בד"כ בידיה של הכלה היעודה, אם היא מרוצה משמלת הכלה שמצאה בסלון  לשמלות כלה המשכיר שמלות כלה, ואם שמלת הכלה נראית לה נוחה וגם יפה ומאימה לאופייה אזי אפשר בשמחה לשכור את השמלה ולחסוך אלפי שקלים.

ואם  שוטטה אצל מספר רב של מעצבות שמלות כלה שמציעות שמלות כלה לקניה, ולא מצאה שום שמלת כלה שמוצאת חן בעיניה ונוחה לה על הגוף, אזי אין טעם להשקיע 20,000 ₪ בשמלת כלה שהיא לא נוחה ולא מוצאת חן בעיניה ואשר היא תלבש אותה רק כמה שעות בודדות.

רכישה או שכירה של שמלות כלה היא גם עניין של מגזרים, במגזר החרדי, לא יחשבו בכלל על רכישה של שמלות כלה, אלא על השאלה, כי הרי שם מתבצעת מצוות גמ"ח, ואילו אצל מגזר המאיון העליון לא יחשבו כלל על שכירה של שמלת כלה למשך כמה שעות בלבד, אלא יקנו שמלת כלה שתישאר מזכרת לנצח נצחים.

לא משנה מהי ההחלטה שתחליטו בסופו של דבר, אנו מאחלים לכם חתונה שמחה ומאושרת, עם שמלת כלה יפה ונוחה.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.