שמלת כלה אינה פריט לבוש יומיומי שאפשר לכבס אותו במכונת הכביסה ולאחר כמה ימים ללבוש אותו שוב, שמלת כלה, היא גם אינה פריט לבוש שאנו רוכשים אותו כמו כל בגד אחר אלא היא פריט רכוש יקר ביותר,  שעלויותיו מגיעות לכדי אלפי שקלים. יש כלות ששוכרות את שמלת הכלה,והן מחויבות לנקות את שמלת הכלה ולהחזיר אותה תוך יום אל הסטודיו לשמלות כלה או אל סלון הכלות שממנו הם שכרו את שמלת הכלה. יש גם כלות שרוכשות את שמלת הכלה ולאחר שמסתיים האירוע המאושר של החתונה, הן מחליטות לנקות את שמלת הכלה שאספה לא מעט כתמים במהלך החתונה.

ניקוי שמלת כלה מתבצע בד"כ בשיטה של ניקוי יבש, אולם חשוב לברר היטב כי המכבסה לניקוי יבש שאליה  אתן פונות היא אכן מכבסה שיש לה ניסיון רב בניקוי יבש של שמלות כלה. משום שניקוי יבש של שמלות כלה שונה מניקוי יבש של שטיחים או של שמיכות .  זהו ניקוי יבש שצריך להתבצע בצורה עדינה ובעזרת חומרים עדינים ומכשירים עדינים , מתוך מטרה שלא לפגום ולקלקל את העצוב של שמלת הכלה, ולא להרוס את אביזרי הקישוט המקשטים את שמלת הכלה. כלות שיש להן שמלות כלה עם חרוזים, פנינים או אבנים יפות, חייבות לשים לב היטב ולבדוק שאכן תהליך הניקוי היבש אינו מתבצע באמצעות מכונות אוטומטיות אגריסיביות שיגרמו לחימום הדבק שמדביק את החרוזים, האבנים ושאר העיטורים , ועליהן לחפש מכבסה לניקוי יבש המתמחה בתחום של ניקוי יבש לשמלות כלה ושמלות ערב.

ניקוי לא נכון של שמלות כלה, יכול לגרום לפגמים משמעותיים של השמלה החשובה שיש לה לא רק ערך כספי אלא גם ערך רגשי ולכן לא מומלץ לרוץ אל המכבסה לניקוי יבש הראשונה שתפגשו בשכונה אלא חשוב לברר היטב כיצד יש לנקות את השמלה, והיכן מתבצע ניקוי יבש איכותי ומקצועי של שמלות כלה.

אז בכל מקרה נאחל לכן חתונה שמחה ומאושרת, אבל זכרו שעליכן למצוא מכבסת ניקוי יבש שתבצע ניקוי שמלת כלה בצורה המקצועית ביותר והעדינה ביותר מבלי שיגרמו פגמים לשמלה ומבלי שייהרס יופיה של השמלה.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.