אי אפשר לראות כלה מושלמת בלי שהיא תעבור את השלב של איפור כלות.  יש כלות שבוחרות להתאפר בסלון כלות שבו יעצבו להן גם את התסרוקת לחתונה, ויש כלות שמזמינות מאפרת מקצועית פרטית שתשב איתן כמה שעות טובות ותאפר אותן בהתאם לטעם האישי שלהן, לסגנון חייהן האישי, לסגנון  השמלה שלהן, ולאופי המקום שבו תיערך החתונה.

איפור כלות שונה כמובן מאיפור שגרתי יומיומי שאיתו אנו מתאפרים לפני שאנו יוצאים לעוד יום עבודה במשרד, או לעוד יום לימודים באוניברסיטה, איפור כלות נועד להבליט את כל מה שיפה בכלה, ולהסוות ולהסתיר את כל מה שאינו מחמיא ואינו יפה ונמצא בפניה של הכלה. איפור כלות מקצועי ידע להפוך את הכלה לדמות הייחודית באירוע החתונה, הדמות שכולם יסתכלו בה ויתלהבו ממנה.

יש כמובן סגנונות שונים של איפור כלות, יש כלה שתרצה איפור קלאסי ויש כלה שתרצה דווקא איפור נוצץ ובולט, ויש כלה שתרצה איפור השומר על המראה הטבעי והעדין וכך הלאה והלאה, הכל כמובן בהתאם לאופייה והעדפותיה של הכלה.

איפור כלות צריך להתבצע באמצעות תכשירים איכותיים ויעילים כאלו שיחזיקו מעמד מספר שעות, ולא ייעלמו מפניה של הכלה למרות כל הנשיקות, החיבוקים, והריקודים. איפור כלות שיתבצע באמצעות תכשירי איפור שאינם איכותיים ימרח על פניה של הכלה ויתערבב יחד עם הזיעה שתצוץ על פניה של הכלה במהלך החתונה,  איפור כלות כזה גם ייעלם תוך שעות ספורות ופתאום יהיו אזורים בפניה של הכלה שאינם מאופרים.

איפור כלות מקצועי חייב להיות מותאם לשמלת הכלה  ולתסרוקת הכלה. כלה שבחרה בשמלת כלה אלגנטית , אסור לה להתאפר פתאום באיפור ילדותי שאינו אלגנטי. ואילו כלה שבחרה שמלת כלה מינימיליסטית, ונקיה לא יהיה מתאים לה פנים שמאופרות באיפור כבד.

יש היום כאמור לא מעט מקומות שבהם ניתן לקבל שירות של איפור כלות, יש כלות שמחליטות להתאפר בסלון הכלות שבו הן מקבלות שירות של עיצוב תסרוקת כלה, וכן שירות של עיצוב צפורניים וכד', ויש כלות שלא מוותרות על השירות הפרטי והנוח של איפור כלה ע"י מאפרת כלות פרטית, כמובן שכל אחד מהשירותים הללו, העלויות שלו הן שונות וכל כלה צריכה ללהקפיד לבחור את השירותים המתאימים לה בהתאם לתקציב שיש לה.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.