בשנים האחרונות אנו רואים יותר חתונות שבהן הכלות אינן מוכנות להישאר עם שמלת כלה אחת, אותה שמלת כלה לוחצת, שלא מאפשרת לכלה לנוע בחופשיות, ולהנות מהחתונה, ולכן הן מחליפות את שמלת הכלה בשמלת ערב מפוארת מיד לאחר סיום טקס החופה ותחילת שלב השמחה והריקודים של החתונה.

שמלת הערב של החתונה היא תמיד תהיה שמלה מפוארת ומרשימה אך יחד עם זאת היא תהיה הרבה יותר נוחה וחופשייה לכלה ותאפשר לכלה להתנועע בחופשיות ביום השמח והמאושר של  חייה.

כלות שמעונינות לרכוש שמלת ערב לחתונה צריכות להקפיד על התאמה נכונה של שמלת הערב למבנה גוף הכלה, לצבע הגוף של הכלה, ולהעדפותיה של הכלה. כלה שהיא מתלבשת בסגנון סולידי לא תרגיש בנוח עם שמלת ערב סקסית ובעלת מחשוף ושסע, וכלה שמתלבשת בסגנון פרובוקטיבי ואוהבת להיות מסמר הערב, לא תאהב שמלת ערב  בסגנון שמרני.

שמלות ערב בחתונה הן לא עניין זול, הן מייקרות כמובן את עלות החתונה, אבל הן מאפשרות לכלה להרגיש חופשייה יותר בחלק השני של החתונה, והן מעניקות לה את הזכות להרגיש שהיא לובשת בגד נוח, נעים וקליל גם במהלך האירוע הרשמי והמכובד שנקרא חתונה.

יש היום מעצבות שמלות כלה שיעצבו לכלות הנרגשות גם שמלות ערב עבור החלק השני של החתונה שהוא החלק הפחות רשמי והיותר שמח, ויש גם לא מעט סלונים לשמלות כלה שיציעו לכלות שמלות ערב בסגנונות שונים.

חשוב להבהיר ששמלות ערב לחתונה אפשר גם לרכוש וגם לשכור כמובן שרכישה של שמלת ערב תהיה יותר יקרה, (אבל אולי היא תהיה פרקטית ושימושית גם בעתיד), ושכירת שמלת כלה היא לכמה שעות בודדות ולכן היא תהיה זולה יותר.

אז מי מכן, שעומדת להיות כלה, צריכה לחשוב קודם כל, האם היא מעונינת שתהיה לה גם שמלת ערב ביום החתונה, ואם כן עליה לשקול איזה סגנון של שמלת ערב היא רוצה, האם היא רוצה שמלת ערב שמרנית  או פרובוקטיבית, האם היא רוצה שמלת ערב נפוחה או צמודה וכך הלאה, לאחר מכן על הכלה המיועדת לברר היכן ניתן לקנות או לשכור שמלת ערב ליום החתונה, ועליה להחליט האם היא מתכוונת לרכוש או לשכור את שמלת הערב שהיא תלבש בחלק השני  של החתונה שלה.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.