החתונה מתקרבת , ועל הכלה לבחור לא רק שמלת כלה, ושאר אביזרי אופנה, אלא עליה לבחור גם נעלי כלה יפות ומרשימות שגם יתאימו לה ויהיו נוחות לה במשך כל החתונה.  יש כלות עתידיות  שיעדיפו נעלי כלות שטוחות שיהיה להן נוח לרקוד איתן ולהשתולל איתן במהלך החתונה, ויש כלות שיעדיפו דווקא נעלי כלות עם עקב גבוה שירשימו את קהל האורחים. חשוב לזכור שבעת בחירת נעלי כלות יש להתייחס לסגנון החיים של הכלה עצמה, להעדפות של הכלה עצמה, למקום שבו תיערך החתונה, ולעונה שבה תיערך החתונה.

נעלי כלות ניתן לקנות היום בחנויות נעליים אקסקלוסיביות, ויוקרתיות, או בסלוני כלות או בבתי סטודיו המוכרים את כל מה שהכלות צריכות לחתונה, החל משמלת כלה וכלה בתכשיטים לחתונה או נעלי כלות לחתונה.

כלה שעומדת לקנות נעלי כלה, חשוב שתקנה נעלי כלה שהסגנון שלהן יהיה מנוגד לסגנון של שמלת הכלה. כך למשל כלות שעומדות ללבוש שמלת כלה עם תחרה שיש בה לא מעט חרוזים וקישוטים שונים, מומלץ להן לבחור נעלי כלות מינימליסטיות, ואילו כלות שבוחרות שמלות כלה מינימליסטיות מומלץ להן לבחור נעלי כלות שיש עליהן קישוטים שונים.

בחירת נעלי כלות תלויה כאמור גם בעונה שבה נערכת החתונה, וגם במקום שבו נערכת החתונה. חתונה שנערכת בעונת החורף דורשת  בד"כ נעל סגורה , וחתונה שנערכת בגן אירועים פתוח על משטחי  דשא מתאים לה נעלי כלה  שיהיה אפשר ללכת איתם בקלות על הדשא מבלי לנקוע את הרגל או ליפול.

גם אופיו של האירוע משפיע על  סוג נעלי הכלה. מי שעומדת לערוך חתונה רשמית ומכובדת סביר שתנעל נעלי כלות קלאסיות ואלגנטיות, ומי שעומדת לערוך חתונה פשוטה בטבע באמצע שום מקום, יכולה להרשות לעצמה, לנעול נעלי כלה  קלילות ופשוטות.

לסיכום מומלץ לכל הכלות העתידיות, להשקיע לא מעט מחשבה בכל מה שקשור בבחירת נעלי הכלה שלהן, ולזכור שמה שהכי חשוב הוא הנוחות של נעלי הכלה, לכן כלה שאינה רגילה ללכת עם נעלי עקב גבוהות, מומלץ לה לא לבחור נעלי כלות עם עקבים גבוהים, ואילו כלה שאינה רגילה ללכת עם נעלים שטוחות, ואפילו ביום יום היא הולכת עם נעלי עקב מומלץ לה לרכוש נעלי כלות עם עקבים גבוהים.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.