החתונה היא אולי האירוע החשוב ביותר, והמרגש ביותר  בחיינו, אירוע המסמל תפנית בחיינו, ולא פלא שהוא דורש גם לבוש מיוחד.

שמלת הכלה היא האלמנט שאותו יזכרו  יותר מכל מהחתונה, כולם ישכחו איזה אוכל היה בחתונה, ואיזה מוזיקה ניגנו בחתונה, אבל חלק גדול מהמוזמנים יזכור איזו שמלת כלה הייתה לכלה, לכן חשוב שהכלה תלבש שמלת כלה שתהיה גם יפה ומקורית אך גם נוחה ופרקטית עבור הכלה.

הנה כמה טיפים ועצות שיסייעו לכלה לבחור את שמלת הכלה המתאימה לה ביותר.

 

  • איזה סגנון מתאים לך – לפני שאנו ניגשים לבחירת שמלת כלה , עלינו להחליט איזה סגנון מתאים לנו, ואיזה לא, עלינו להחליט גם אם אנו מעונינות בשמלות כלה שהן צו האופנה, או בשמלות כלה שהן תואמות לסגנון האישי שלנו, גם אם הן לא תואמות לצו האופנה הנוכחי.
  • איפה נקנה/נשכיר את שמלת הכלה – עלינו להחליט איפה ואיך נקנה או נשכיר את שמלת הכלה שלנו, האם נשכיר שמלת כלה בסטודיו לשמלת כלה , או שניגש למעצבת שמלות כלה שתתפור עבורנו שמלת כלה פרטית שתהיה מותאמת רק עבורנו, יש לנו גם אפשרות לשכור שמלת כלה בחנות שמלות כלה יד שניה או לפנות לתופרת פרטית שתתפור עבורנו שמלת כלה כפי שאנו חולמים עליה כבר שנים.
  • מי יתלווה אליך בתהליך בחירת שמלת הכלה – עוד סוגיה שחשוב להחליט עליה מראש היא מי ילווה אותנו בעת החיפוש אחר שמלת הכלה הנבחרת, יש כלות שירצו ללכת רק עם האמהות שלהן, ויש כאלו שלא יוותרו על החברות שלהן. בעקרון כמה שפחות מלוות יהיה יותר טוב, כי ברגע שיש הרבה מלוות יש הרבה דעות בנוגע לכל שמלת כלה, וכך קשה למצוא את השמלה המיוחלת.
  • שמלת כלה צריכה להיות לא רק יפה ומקורית אלא גם נוחה – שמלת הכלה לא צריכה להיות שמלה שאיתה תהיו רק בחופה, זו צריכה להיות שמלה שאיתה תרקדו ברחבת הריקודים, ואיתה תסתובבו בין כל האורחים, לכן שמלת כלה צריכה להיות לא רק יפה ומקורית ומתאימה לגזרה של הגוף שלנו, אלא היא צריכה להיות גם נוחה, שימושית ופרקטית ועלינו להרגיש בה כאילו היא שמלת יום יום שאפשר לעשות איתה כל דבר.
0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.