שמלת כלה היא המוצר הבסיסי שאיתו תופיע הכלה, מלבד שמלת כלה, על הכלה היעודית לדאוג ללא מעט אביזרים נלווים שישדרגו את ההופעה שלה, ויתאימו כמובן לסוג שמלת הכלה. האביזרים הנלווים שישדרגו את שמלת הכלה הם רבים ומגוונים הם כוללים , כפפות נעלים, ותכשיטים. ובנוסף לכך עליה לדאוג לעיצוב שיער המתאים לה, ולאיפור כלות המתאים לה.

כל אלו ביחד יוצרים כלה מרשימה מיוחדת ומקורית, כלה שהקהל שרואה אותה הוא קהל שמשתאה ומתפעל מיופיה ואומר "וואוו". אולם חשוב לזכור שהתהליך של שדרוג הכלה הבסיסית שלובשת רק שמלת כלה, הוא תהליך הדורש השקעת זמן ומחשבה , ואינו תהליך שמסתיים במהירות ובפזיזות.

על הכלה לחשוב היטב אילו תכשיטים מתאימים לה, עם אילו תכשיטים היא תרגיש נוח, עם אילו תכשיטים היא תוכל לרקוד בחופשיות, וכד'.

חשוב להקפיד על בחירת תכשיטים שיוסיפו למראה השמלה, זאת אומרת למי שיש שמלה צנועה וסולידית כדאי לה לרכוש סט של תכשיטים בולטים שאי אפשר להתעלם מהם, ומי שיש לה שמלת כלה מפוארת כדאי לה לרכוש סט תכשיטים עדין וסולידי.

עוד נושא שיש להשקיע בו מחשבה הוא אופן עיצוב השיער של הכלה, יש כלות שמשקיעות בהארכת שיער, ויש כלות שמגיעות עם שיער פזור לחתונה, כל אחת והעדפותיה שלה. גם נושא של תסרוקות כלה צריך להתאים לסוג שמלת הכלה ולאופיה של הכלה. כלה צנועה שתלך עם שמלת כלה סולידית מומלץ לה לעצב תסרוקת כלה, ואילו כלה שהחליטה על שמלת כלה חושפנית ופרובוקטיבית מומלץ לה ללכת עם שיער פזור. אפשר גם לבחור בתסרוקת כלה שמתפרקת במהלך החתונה ע"י שחרור של כמה סיכות במהלך החתונה. מה שהכי חשוב הוא שהכלה תרגיש שלמה עם התסרוקת שעיצב לה מעצב השיער ותרגיש איתה בנוח ולא במבוכה.

עוד אלמנט חשוב שיש להשקיע בו מחשבה הוא נושא האיפור, כלה חייבת להיות מאופרת במהלך החתונה, אבל רצוי שתהיה מאופרת בהתאם לטעם שלה,מי שרגילה להתאפר באיפור עדין, לא תחוש בנוח אם פתאום יאפרו אותה באיפור כבד. לכן יש לדאוג לאיפור הכלה בהתאם לסגנון ולטעם שלה. איפור כזה יאפשר לכלה להרגיש נינוחה וחופשיה ולא נבוכה.

אלו רק כמה דוגמאות לאביזרים הנלווים  ולשירותים הנוספים שהכלה זקוקה להם ביום חתונתה.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.